Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 22 november 2015

Lillajul (ett ord som tydligen inte finns i stavkontrollen, rött streck under!?) är ju först om en vecka och jag är inte sån att jag vill tjuvstarta med julfirandet.

Den här bilden är från i somras nån gång, eller nåt sånt. Det är bara lite skoj med nypotatis och de där söta spetspaprikorna som fanns inhemska i butiken då.

Alltså en yrvaken tomtenisse som inte vet vad han ska göra, lite sur och muttrande, jul är ju först om ett halvår, typ...

Jag var ju i princip helgalen i de där spetspaprikorna. Blev nästan tokig om det inte fanns åtminstone en i kylskåpet ifall jag skulle bli snål på något gott :).

Okej, det var vad jag hade att bjuda på i julfotoväg :). Har inte fotat den här mäktiga snön som vräkte ner i fredags/lördags. Vackert är det iaf! Och gissar att många fotar julkort nu för att trycka opp sen...
Undrar vad jag ska hitta på för julkort i år... Har jag kvar av rött garn...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar