Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 19 september 2015

It.s a rainy day...
... och löven är nog gulare nu än när fotot togs.

Höst i massor därute, trots värmen.
Och fortfarande inget gjort i trädgården... höstplanerna börjar rinna ut i sanden...
Det är bara att ta en dag i taget och se om det ändå finns nån tid/inspiration någon dag att göra nåt.
Då återkommer jag med berättelser om hur duktig jag varit och hur mycket och fint jag gjort i rabatterna.
Det kan också hända att jag återkommer för att berätta att inget blev nåt alls, att jag får stänga trädgården för vintern och bara godkänna fakta. Inte i år heller :).
Ha en bra höst hörni!

2 kommentarer:

  1. Ha en bra höst själv, sådär lagom, lite solsken och lite regn! Då man bara ser arbete om man ser neråt, kan man ju så klart rikta blickarna uppåt.Och se korset... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju inte tråkigt arbete jag ser, men det finns så mycket annat roligt också som pockar på uppmärksamhet och det var ju de där 24 timmarna man har... Men jo, att stanna upp, se upp och få lite evighetsperspektiv, gör ju att prioriteringsordningen ändras vissa dagar... :)

      Radera