Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

torsdag 9 juli 2015

Kaffekaka.

Men det är en sandkaka från ett superbt hembageri i nejden.
Och sen har jag upplevt barndomsminnen, jag har dränkt kakan i kaffemedmjölk, som min mamma gjorde åt mig då jag var riktigt liten.
Enkelt men ah så gott, speciellt i jämförelse med alla möjliga köpta bullar med femton tillsatsämnen och allt möjligt.
Tänkte bara säga, så ni vet vad jag helst vill ha till eftermiddagskaffet :).
Fast igår tog jag sista biten av kakan, så idag får jag nöja mig med nåt annat.
Jag hinner kanske inte njuta värst länge av eftermiddagskaffet idag ändå, eftersom det blir stall med ridlektion sen.

Regn idag. Alltså kunde man städa nåt litet hörn inomhus idag. Fåse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar