Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 20 juni 2015

Blåvitt en självklar favorit! Vita molntussar mot blå himmel. Eller vita vågtoppar mot blått hav. Fast med skum på vågtopparna brukar havet oftast vara mera grått än blått...

Eller en blåvit saintpaulia som jag brukar visa här med jämna mellanrum... :). Nu har den blomman visat sig jättehalvdöd hela våren, Men av någon anledning ser de allra nyaste pyttesmå bladen riktigt fräscha och glada ut, så vem vet vad det ännu blir av den blomman!!

Alltså bilden, samma bukett med annan bakgrund, ger annan känsla. Fast vid det här laget har nog de vita blommorna skrumpnat bort, inte den hållbara sorten alls. Får väl "rensa fram" nya blommor att ha i farstun!

Och bildkvaliteten är minimal. Det är en så kallad mobilbild, men med min gamla fjuttiga telefon blir det inget vidare... Dessutom tror jag linsen är aningen smutsig av stallsdamm och annat...

Glad midsommar hursomhelst! Visst är det så man ska säga?

1 kommentar:

  1. Glad midsommar var det! Och idag har jag för mig det var något annat man hade äran att säga...!
    Hoppas du hittat fina blommor till en bukett åt dig. Kunde ju själv agera bakgrund... Bakgrunderna är nog viktiga då man fotograferar. ;)

    SvaraRadera