Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 17 februari 2015


Den här bilden har jag lånat från en ny "favoritblogg" om man kan påstå att jag har favoriter.
Det är Birgittas Häststida som jag råkat hitta sådär helt appropå.

Eftersom jag inte själv har häst och allstså inte sysslar så väldigt ofta med ridträning så läser jag inte all text i bloggen, men bloggerskan är nästan i min ålder och tankarna och funderingarna är rätt vettiga, enligt min mening. Sen kan man ju ha så otroligt många åsikter om det där med hästskötsel och ridutrustning...

Sen alltmellanåt har hon såna där trevliga korta inslag som är roliga när man inte orkar läsa, men man bara vill få sig ett gott skratt eller varför inte en skön tår i ögonvrån av någon härlig historia...

Ovanstående bild hade texten Varje hästmänniskas favoritfilm?, om jag minns rätt :)!

2 kommentarer:

  1. ja, borde vi kolla filmen kanske!? Men om lasset vinkar så tror jag nog att det blir för läskigt.. Visst var det 15 års åldersgräns? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men kanske du hinner bli femton :) för den filmen går ju först till sommaren, nån gång efter midsommar brukar vi se den här sorters scener häromkring, och de lassen brukar inte vinka, vad jag vet, även om det säkert är ca "fifty grades of hay". :)!

      Radera