Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 14 november 2014

Splitternya mattrasor som kommer när man köpt ca åtta meter matta på rulle, delar den i två delar och drar bort mattrasor så pass mycket att man kan knyta fransar i båda ändarna på de två nya mattorna. De mattrasorna, i det här fallet både plast- och "tyg"trasor, har jag förr också stickat en liten sommarväska av. Nu blev det lite mer trasor att sticka av så kanske det blir en lite större "gucci"-modell, haha! Hade loppisfyndat ett intressant väskhandtag i vitt konstläder med karbinhakar i båda ändarna som jag hittade mitt i allt i en påse idag, skulle eventuellt vara precis vad som behövs till den här väskan... Återstår att se om det lyckas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar