Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

fredag 14 november 2014

Sommarens såpbubbla ser nog väldigt skör ut. Men lillkissen som just höll på att upptäcka världen hade kul att springa efter dem...

Idag borde jag gå på jakt efter mina strumpstickor. Vet inte vart de har hamnat. Har jag månne så många sticksömmar på hälft? Borde nog investera i åtminstone två uppsättningar till av olika storlek, så jag har i reserv... även om jag skulle hitta de jag borde ha.

Månne jag skulle våga mig upp på andra våningen idag, ensam? Jag menar, det är lite spännande ännu det här med kryckor och trappor... Fåse hur balansen verkar, den är avgörande i såna fall... Inte falla, alltså. På vinden har jag alltså en stor väska med garnnystan, rester, och där kunde eventuellt gömma sig några stickor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar