Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 2 november 2014

Så gick det till, på ett ungefär. Och det gick snabbt. Och manegegolvet kom snabbt emot.
Bilden ritade jag snabbt med pekfingret på paintprogrammet på min lilla platta. Det sägs vara terapeutiskt att rita och berätta om otrevliga saker. Kändes nästan så när jag fifflade till bilden.
Så nu har jag sjukledigt fyra veckor framåt. Hoppas att det inte blir så lång paus innan jag får börja köra bil i alla fall...
Hästen är liten och trevlig,  men kanske lite ovan och osäker. Ryttaren var inte heller tillräckligt van. Borde rida mer... :).
Måste återfå hästkontakten snart, mycket snart.
Men först blir det nog några dagar sticksöm, penna och papper, kanske pensel och träföremål, eller nåt annat. Hoppas att det inte kommer otrevliga överraskningsföljder så här i efterskott.
Läkaren sa medan hon skrev febrilt om mina symtom på datorn: Hästar är kloka djur... och fina! Jag var först alldeles stum. Hade väntat mig världens utskällning för att jag i min ålder håller på med sånt... :). Kändes som om hon förstod mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar