Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

tisdag 25 november 2014

Paus i julpysslandet hemma. For till jobbet idag för att kolla om det skulle gå att börja jobba på allvar. Har ju sjukledigt ännu denna vecka, men borde väl börja ställa in mig på jobb. Röra på mig och testa vad går, och vad går inte, vilka rörelser ska jag vara försiktig med, på jobbet...
 
Körandet gick bra trots skumpig väg och glashalt i vissa kurvor. Men sen på jobbet onödigt mycket strul med att hämta tunga mappar, sätta tillbaka, hämta fler, bläddra, sätta tillbaka, springa till kopieringsapparaten för kopiering, sen till datorn, till bordet, räkna, tunga mappen här och den andra där, och så mitt i allt detta en krycka i handen som inte får glömmas, för då stiger jag fel...
 
Nä, ingen höjdare, ska nog vila ett par dagar till, ta det lugnt, inte stiga i och ur bil alltför mycket, inte stressa, bara röra på mig i lugn takt och undvika vissa rörelser ännu. Sen ska det väl kanske gå att börja försiktigt igen på måndag. Siktar på det.

Det som fick mig att börja flabba när jag startade min arbetsdator var att jag försökte toucha den hela tiden, för att få "kursorn" dit den skulle :)! Jag har ju en helt vanlig dator där med vanlig skärm, det var nog ett par andra också som såg mina touchningar som fick dagens skratt...

Tacka vet jag min LillAsus här hemma :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar