Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 26 november 2014

Bastväskan fick en innerväska/ett foder av polypropylene eller nåt man kanske förr i världen skulle ha kallat "non-woven". (Eller blandar jag ihop två olika saker nu?)
 
Det var så att jag egentligen plockade bort en del gammalt skräp och hittade en reklamväska som jag fått på någon mässa att plocka broschyrer i och plötsligt klickade det till i hjärnkontoret och jag "såg potentialen" som det heter. Storleken var perfekt vilket ger bastväskan möjlighet att växa i den mån materialet tål, och så gillar jag de ordentliga handtagen. En liten vit reklamtext på fodret gick bra att tuscha bort med svart penna.
 
Men, konstigt nog, är nog det här också en plusgradersväska. Men det betyder bara att jag är en person som planerar bra. De som ska ha egentillverkade jultomtar i olika former brukar ju också börja med dem mitt i sommaren, medan andra inte ens kan stava till ordet jul :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar