Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 2 augusti 2014

Den här bilden har cirkulerat på facebooksidor här och där.
Jag tycker den är helt fantastisk och passar alldeles utmärkt här i mitthobbyrum!!

Lazar Angelov heter en som visat bilden på sin sida.

Efter att jag använt biceps-maskinen strax innan fälttävlingarna när vi var med och kapade ris som skulle bli vackra bågformade rishinder ute på terrängbanan så hade jag så sjuka armar på ett konstigt sätt. Nu vet jag vilka muskler jag hade använt :)!

Ett hemmagym av bästa sort.

Undrar vilka muskler jag använde i morse när jag rensade bort lupiner och tistlar och en massa stort långt gräs från ett skräphörn? Åtminstone fick jag en rejäl blåsa på lillfingret pga att jag använde fel handskar... Not nice, men vad gör man när man jobbar alltför sällan med händerna så de inte tål nåt mer... :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar