Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 12 juli 2014

Någon som vill träna lite italienska (med översättning) och som gärna läser om hästar och ridning? 

(bilderna från Google)


Då kan jag tipsa om en trevlig hästig mor-dotter blogg på båda språken med fina bilder som inte kräver översättning. 

Cavalli e ancora cavalli heter bloggen och jag förstår ingen italienska men allt går på två språk och som sagt bilderna är proffsiga och layouten riktig trevlig.
Jag blir glad när jag läser om deras hästäventyr, antingen det är på italienska klubbtävlingar eller nån terrängtur på nån finnhäst eller islandshäst på semestern här i Finland.

Jag ska nog lära mig italienska än, om inte förr så när jag blir pensionär, det är ett så vackert språk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar