Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 20 juli 2014

Gårdagens Gripenberg avklarad! Blev nästan förvånad själv, brukar alltid lämna ett hörn eller två som inte alls blir klara. Nån retsam uppslagsfråga som jag inte orkar bry mig i... Men nu tror jag nästan att jag har 100 % rätt!



Det här kunde ju vara en bild på bigfoot och mig när vi strider om pennan, men det är från en randomblogg från google, katterochkorsord.blogspot.com. Och hade det varit bigfoot så hade det ju synts också när han greppar pennan att han har stööörrre tassar :). Men fin och gullig bild!!

Jag hade nu bara som ärende att säga att korsordet blev klart. Och vad det har med hästar att göra? Jo, Gripenberg hade ju nog fått in en hel del hästrelaterat material, nästan så man kände "aromen" :)!!! Tack för det, Gripenberg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar