Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

lördag 12 juli 2014

 
... som t.ex. att rida på ridlektioner igen. Länge sen sist, men nu har jag varit på två lektioner och bokat in fler. För att inte tappa bort mig i konsten. Att inte tappa gnistan, den gnista som tar fart när man försöker få en styv och "jag kör bara på fyrkantspåret"-häst att böja sig mjukt i alla hörn och in på större och mindre volter. Glädjen att få se hästens öron vinklas vartefter man rör i tyglarna eller petar med hälen "vad var det du sa jag skulle göra?". Och att sen få höra hästen frusta nöjt när musklerna småningom mjukas upp och den börjar kännas både lyhörd och spänstig.

Nåja, det där lät ju nog bättre än vad jag klarar av att rida en häst, men nånting ditåt strävar jag till! Och mår bra av det! :) Mer sånt i mitthobbyrum!

(bilden från Google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar