Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

onsdag 23 april 2014

Stora tassar var det här. Men den nyaste medlemmen i kattfamiljen har "normala" tassar. Men är gullig ändå :). På skärtorsdagen kom han, jag tror det är en han, och hans leopardmönstrade rygg gav honom namnet Roar... :).

I övrigt så går jag på sparlåga. Av en massa olika orsaker. Eller så bara en... Hur som helst är det tyst här. Har absolut inget humör till nåt extra. Överlever just och just. Och då finns inte heller någon orsak att lägga ner den energi som inte finns på att försökaskriva nåt. Vet inte hur länge. Men tillsvidare. Bara så ni vet! :)

1 kommentar:

  1. Kämpa på!!! Det kommer bättre dagar! :):):) Jag kommer med solsken till dig, jag kommer med solsken till dig ....

    Lotten

    SvaraRadera