Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 9 februari 2014

Mattan ut i snön och sen skaka, skaka, skaka tills man får mjölksyra i armarna :).

Tänkte bara förklara vad jag menade när jag för länge sen publicerade den här hafsiga bilden av nåt vitt och nåt som dansar i det vita :).
Nu  när jag jämför bilderna inser jag att teckningen egentligen är mera talande och levande :). Kan det bero på att det är väldigt svårt att damma en fyra meters matta i snön och samtidigt hålla i nån slags kamera med andra handen :D!

Fast igår var det inte så lämpligt att skaka mattor i snön... det var blött, blött, blött...
Då får man göra annat då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar