Välkommen till mitt hobbyrum!
Ursäkta råddet... mitt huvud är ännu råddigare :) och fullt av idéer och tankar.
Varsågod, här är en stol att sitta på.

Du kan ta katten i famnen i stället, eller lyfta ner den.
Hoppas du trivs!

söndag 2 februari 2014

I Mitthobbyrum saknas det hästar just nu. Hästbrist har jag skrivit om förr. Men eftersom jag inte ser alternativet "egen häst" som nån vettig lösning, så får jag fortsätta fundera på andra lösningar på "problemet".
Och eftersom jag är en sån som lätt ger upp plan A och tar till plan B, så försöker jag hitta andra sätt att överleva vardagen. Plan B i det här fallet kan vara ett lite udda handarbete, porslinsmålandet, eller att ... skriva ett långt brev till en vän och överraska med något så gammalmodigt :)!

Ikväll när en yngre familjemedlem ska på ridlektion får jag åtminstone chansen att se och röra vid en häst. Alltid något. Men det är lite som att läsa hästbloggar eller hästtidningar när man har akut hästbrist, man blir nästan ledsen efteråt. Saknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar